.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلنگ كارخانه خودرو سازي مازندران در بابل به زمين زده شد
این كارخانه خودروسازي با مشاركت شركت ايران خودرو و شركت قطعه‌سازان استان مازندران در شهرك صنعتي رجه بابل و در زميني به مساحت 50 هكتار و پيش بيني مي‌شود، براي بيش از 10 هزار نفر ...
كلنگ كارخانه خودرو سازي مازندران در بابل به زمين زده شد

كارخانه خودروسازي استان مازندران با حضور وزير صنايع و معادن در شهرستان بابل كلنگ خورد. 

به گزارش شمال نیوز ، كارخانه خودروسازي مازندران با مشاركت شركت ايران خودرو و شركت قطعه‌سازان استان مازندران در شهرك صنعتي رجه بابل ساخته مي‌شود.

اين كارخانه در زميني به مساحت 50 هكتار در اين شهرك ساخته خواهد شد و پيش بيني مي‌شود، براي بيش از 10 هزار نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم شغل ايجاد خواهد كرد.

استاندار مازندران در مراسم كلنگ زني كارخانه خودروسازي گفت: مازندران در رده نهم محروميت صنعتي كشور قرار دارد.

ابوطالب شفقت با اشاره به اينكه امروز با حمايت دولت موانع صنعتي شدن در مازندران برداشته شده است، خاطرنشان كرد: مازندران از مشوق‌هاي صنعتي دولت برخوردار شده و اين كارخانه بهانه‌اي براي ورود صنايع مادر و بزرگ به استان خواهد بود.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدتقی 20 بهمن 1386
باید دید تا چه اندازه این پروژه می تواند در فعال شدن صنایع استان های شمالی موثر باشد .
سالهاست که شاهد مهاجرت بسیاری از نیروی کار شمال به سوی سایر نقاط صنعتی تر هستیم . این نمی تواند مولفه مثبتی برای استان های شمالی باشد و بیانگر غفلت مسئولین شمالی در توسعه زیرساخت های صنعتی است .
بررسی چشم انداز بلند مدت برای توسعه صنعتی شمال ، تحول در نظام آموزشی و نگاه کاربردی به آن ، کنار گذاشتن دید قومی و منطقه ای برای توسعه همه جانبه ، از جمله الزامات رشد مناطق شمالی ایران به حساب می آید .
زمانی طرح های گردشگری و ترانزیتی برای شمال مفید است که بسترهای اولیه برای آن فراهم شده باشد !
زمانی پروژه های صنعتی می توانند موجب شکوفایی صنایع و قطعه سازی در شمال گردند که برنامه های دقیقی برای ایجاد خوشه های صنعتی متناسب با نیاز صنایع بالادستی فراهم شده باشد .
استان سمنان با داشتن جمعیتی به مراتب کمتر از شمال و کمبود نیروی انسانی ماهر توانسته است به یکی از قطب های صنعتی کشور مبدل گردد . و این رونق خود را مدیون جذب بودجه های عمرانی ، گسترش مراکز دانشگاهی و جذب نیروی کار مجرب از سایر نقاط (خصوصا استان های شمالی) است .
آیا زمان آن فرا نرسیده است که برای آینده شغلی نسل های بعدی در شمال فکری کنیم و مانع از مهاجرتشان شویم ؟
hgdhs 22 بهمن 1386
امیدوارم که بشود . فقط خرج تبلیغات مجلس هشتم نشود.
ناصر روستاكياني 23 بهمن 1386
خدوندا ترا سپاس مي گوييم كه نعمتي بس فراوان در اختيار ما نهادي.

خرسنديم كه يكي از آرزوهاي ديرين استان كه همانا برخورداري از صنعت مادر و داشتن مراكز صنعتي و توليدي در استان مي باشد آغاز گرديد ، كه اميدواريم با پي گيري و تلاش دست اندركاران شاهد يهره برداري آن نيز باشيم
بله داشتن مراكز صنعتي در كنار مراكز صنعتي تبديلي و بسته بندي صنايع غذائي باعث بكارگيري جوانان اين ديار خواهد شد كه در جلوگيري از ناهنجاري ها و به هرز رفتن نيروي كار خواهد شد.
پيشنهاد مي شود كه صنايع اينچنيني در مناطق ديگر استان از جمله در جنوب شهرستان ساري - آمل - تنكابن و شهرهاي ديگر كه فضاي صنعتي داشته باشند بارغه اميد در دل استان شكفته خواهد شد. همچنين ديگر نهادها و سازمانها نيز مي توانند به سهم خود در ايجاد شغل و بهره وري نقش ارزنده اي ايفا نمايند. سر بلند و مسرور باشيد
كياني - تهران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.816 seconds.